Sunday 3 May 2009

Bruker de Wicha-witchcraft mot unge jenter med nordisk utseende i Leather Lane og Liverpool? (In Norwegian)

Nå har jeg opplevd flere tilfeller av hva jeg vil kalle Wicha witchcraft, eller noe, her i Liverpool.

Det blir uten unntak, vil jeg si, brukt mot nordiske eller lyshårede folk da.

Det bodde jo mange vikinger i det området her, rundt Liverpool, som dro hit, da de norske vikingene måtte dra fra Irland.

Hvor de grunnla Dublin bl.a.

Så på de britiske jentene, så kan det noen ganger se ut som om man er i Norge, når man er i Liverpool.

Så sånn er det.

De tilfellene jeg har opplevd som virker som Wicha witchcraft, det er følgende:


Eksempel 1:

Team-leader Marianne Høksaas, på valentines-day, i 2006, på Arvato, i the Cunard Building.

De svenske damene Katarina Murie (svensk-amerikansk), og hun team-leader Jill Nilsson vel, fra Sverige, prøvde å få team-leader Marianne, fra Norge, til å bli forelsket i meg, ved at de fikk meg til å gi hun Marianne noe greier, noe som egentlig var noe jobb-skjemaer, eller noe, på Valentines-day.

Antagelig for å få hun Marianne, som nok ble utnyttet som noe hore, eller noe, til å bli lengre i Liverpool.

Noe sånt.

Mer da.


Eksempel 2:

Jo, jeg ble utsatt for noe sånt, i Liverpool, da en jente fra Litauen, eller noe, kasta noe støv, i trynet på meg, eller noe, og en rar utseende dame dukket opp.

(Jeg hadde drukket litt, så dette er litt uklart, men jeg har bilder, jeg skal finne linker seinere).

Hun fra Litauen, sa at en mørkhåra var bedre enn meg, for han hadde mørkere hår, enn meg.

Så dette går nok på hårfarge.

Jeg lurer på om det kan være noe med Khazarene, som har base rundt Stockholms-området, og tuller med de blonde damene i Sverige kanskje, og nå skal begynne å tulle med de norske.

Noe sånt.

Mer da.


Eksempel 3 og 4:

Dette skulle egentlig være om hva som skjedde med de nordisk-utseende britiske jentene, i Leather Lane.

Og da har jeg to ganger sett at de blir slått.

Unge, pene, lyshårede britiske jenter, i 16-års alderen kanskje.

Og begge gangene så har det sett ut som, at de blir forelsket, når de blir slått.

Og da lar seg manipulere.

Kanskje de blir forelsket, fordi at de skjønner at karen som slår, har kontroll?

Kanskje det er sånn damer fungerer, de er vel veldig følelsesstyrt osv., kan det virke som, damer og jenter.

Noe sånt.

De henger seg alltid etter bøllene, de som har kontrollen.

Noe sånt.

Så om det er noe Wicha witchcraft, for å kontrollere jentene.

For å få de til å bli forelska, sånn at de lar seg kontrollere?

Det virker som at de mørkhårede jentene, er Wicha hekser da.

Men om det er trollkarene (bøllene), eller heksene som står bak, og har makten, det vet jeg ikke.

Men jeg blir også tullet med av Spillegal-forumet.

Kan dette være rollespill-miljøet.

At Wicha-heksene bruker rollespill osv.

For å sette opp plott.

Og bruker venninnner, eller 'venninner', for å manipulere de nordiske jentene da.

Det virker som at det er kun lyshårede som er ofre for Wicha, som vel er det samme som de heksene som var i middelalderen.

Kan det ha vært khazarene/kabalister?

At det er det samme som foregår enda, som foregikk i middelalderen, da heksene ble jaget?

Jeg lurer ihvertfall.

Det må være lov å lure, får man håpe.

Jeg har lest at khazarene dro fra Kiev-området, og giftet seg inn i de svenske kongeslektene, i Stockholmsområdet osv.

Nå er jo jeg delvis fra en sånn adelsslekt, Gjedde, som også er derfra.

Og fra Skåne og Danmark da.

Om mormora mi, Ingeborg Ribsskog, er litt spesiell.

Kan hun være involvert i dette?

Tja.

Det er mye rart, jeg får ta en pause i skrivingen her, men jeg skal prøve å finne linker, til bloggposter jeg har skrevet, når det gjelder alle fire eksemplene.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linkene:

Eksempel 1:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/heksene-pa-arvato-gjorde-marianne.html

Eksempel 2:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/erik-met-illuminati-girl-diana-from.html

Eksempel 3:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/aftenposten-sier-at-det-her-er-det.html

Eksempel 4:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/noen-brukte-jente-som-punching-ball.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).