Tuesday 5 May 2009

Skremme khazarene litt. (In Norwegian)

Nå kan jeg skremme khazarene litt.

For jeg kan si at jeg vil ha rettighetene mine.

For da kan de som har tulla med rettighetene mine, i Norge og England og USA osv., de kan da komme i fengsel osv.

Og også de som har tulla med norske folk, i en årerekke, sånn som Eia osv., virker det litt som.

Khazarene er det vel, som har verdensherredømme, og sender det norske forsvaret til Afganistan og Tsjad osv.

Men da kan jeg prøve å skremme khazarene litt.

Som i Lille Lørdag, hvor de skremte tamilene litt, eller hva det var.

At vi kan ha sånn rettferdighet, for all denne tullingen da.

Og da tror de, khazarene, at det er dommedag, eller harmageddon, eller hva man skal kalle det.

Så kan de bli dømt de som driver å tuller da.

Var ikke det en god ide.

Så kan vi ta litt 'skremmings' om det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er en sang hvor de synger om noe lignende av dette:

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).