Wednesday 6 May 2009

StatCounter: Noen søker på 'erik ribsskog er falsk neger', på Google. (In Norwegian)

falsk neger

http://www.google.no/search?q=erik%20ribsskog%20er%20falsk%20neger&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

PS.

Det tror jeg må være noe med Øystein og Glenn, to kamerater jeg hadde, fra Lørenskog og noe på S.

Det var borti Lillestrøm der.

Altså, jeg tror at Øystein, som var tremenningen min, fra Lørenskog, han gikk på videregående i Lillestrøm, siden han ikke kom inn i Lørenskog, eller noe.

Noe sånt.

Og da ble han kjent med Glenn da, som var fra Lillestrøm-området.

For de første åra, så var Øystein kul.

Men rundt den tida, som han ble kamerat med Glenn, så ble han skikkelig døv.

Så først så var jeg kamerat med de her Øystein og Glenn.

Men så begynte de å mobbe meg, sånn like før jeg dro i militæret osv.

Det var på begynnelsen av 90-tallet det her.

Og da begynte de å kalle meg 'hvit neger', osv.

Ihvertfall Glenn pleide å si det.

Jeg trodde at det var noe vanlig spydighet, som vi pleide å slenge.

Øystein var jo to år yngre enn meg, så jeg regna med at det var derfor han var så barnslig.

Men jeg kjente ikke så mange folk i Oslo, så jeg bar over med barnslighetene til Øystein og Glenn da, siden jeg ikke hadde noen andre kamerater.

Så sånn var det.

Men nå lurer jeg på om Øystein og Glenn var illuminister, og kalte meg ting som 'hvit neger', fordi jeg var norsk da, og hadde lyst hår osv.

Noe sånt.

For jeg husker også en gang, som Glenn og Øystein, (som begge er spille-nerder, må man vel si, så de kan stå bak tullingen fra Spillegal-forumet evenutelt).

En gang så skulle vi dra til meg, som bodde på Ungbo på Ellingsrudåsen, for å se på en TV-serie, som Glenn syntes var så artig, at han ikke ville gå glipp av den.

Nesten som 'I ville vesten', men det var en annen serie, tror jeg.

Og da kom hun lyshåra Ungbo-leieboerinna, Wenche.

Hun dukka opp og ville se på noe annet.

Og da sa jeg at det var greit, siden hun hadde bodd der lengre osv., så kunne ikke jeg nekte henne, siden hun spurte høflig da, om å få se på ditt og datt da.

Så da sa jeg at det var greit.

Så sånn var det.

Men det som skjedde da, det var at da tok Øystein og Glenn noe de kalte boikott, mot meg.

De prata ikke med meg på et år bortimot, omtrent.

Og vi ble vel aldri ordentlige kamerater igjen.

Dette var siste året jeg gikk på NHI, så jeg ble litt deppa, for jeg hadde ikke noen andre kamerater.

Men men, det er kanskje bedre å ha ingen kamerater, enn å ha illuminati-kamerater.

Det tror jeg nok.

Så sånn er nok det.

Så det kan være at det er Øystein og Glenn som fortsatt kødder med meg, og skal ha det til at jeg er 'hvit neger', fordi jeg er norsk og ikke tysk som Glenn Hessler f.eks. da, eller Hesler heter de i Norge, men det er samme navnet som han Hessler som spilte i fotball-VM for Tyskland, på 90-tallet.

Det husker jeg, for Glenn ville også bo på Ungbo, da jeg og søstra mi bodde der.

Av en eller annen grunn, for han flytte tilbake igjen til mora si, etter at jeg og søstra mi flytta fra Ungbo.

Så her var det nok noe Illuminati-lurifaks, vil jeg tro.

Så sånn er nok det.

Så det her Illuminati-greiene er nok noe tyske greier, tror jeg.

Men Øystein han er jo adopert fra Korea, med kusina til faren min som adoptivmor, med lyst hår, og faren jobba på Tetra-pak, i Lysaker vel, og hadde vel mørkt år.

En gang så var faren i huset til mora til Øystein og dem sin slekt, på Sand.

Og da så jeg tilfeldigvis bilen.

Så banka jeg på, for å høre om Øystein var med.

Men da var det bare faren til Øystein og en ung neger-gutt der.

Så faren til Øystein hadde et forhold til en ung neger-gutt, som bare snakka engelsk, ved siden av at han var gift med kusina til faren min.

Og det fortalte jeg til faren min, men jeg vet ikke om han gjorde noe med det.

Det var året før jeg flytta til Oslo vel.

Noe sånt.

Mer da.

Jo, og han neger-gutten, som var kanskje på min alder, eller litt eldre, (jeg var vel 17).

Han spurte faren til Øystein, som var rundt 40 vel, på engelsk om jeg også skulle være med.

Så dette var nok et ganske løst forhold, vil jeg tro, som faren til Øystein (Andersen, fra Markus Thranes vei i Lørenskog), hadde på si, til han negergutten da.

Han faren til Øystein hadde svetteperler i panna og sa at nei, det skulle jeg ikke, på engelsk, tilbake til han negergutten da.

Og til meg så sa han at Øystein ikke var med. (Til Sand. Øystein var hjemme i Lørenskog, hvor nok også mora til Øystein var, mens faren og negergutten var på Sand da).

Så jeg vet ikke hva faren min gjorde videre med dette.

Men jeg stakk bort til farmora mi vel.

Det var nok om sommeren eller høsten, eller noe, for jeg gikk langs stranda, istedet for langs veien da.

Til en forrandring.

Veien gikk noen hundre meter oppafor stranda, men man kunne gå begge veiene fra Bergeråsen, til farmora mi.

Det var noen gamle grusveier og sånn, eller kjerreveier, som gikk fra stranda og opp til farmora mi da, forbi gården til Sand-familien og Snippen, et lokale, osv.

Og det var noen ganger kjedelig, å bo på Bergeråsen.

Siden dette var før internett osv., så da gikk jeg langs stranda da, en gang, bare for å motvirke kjedsomhet sikkert, siden den bilveien var ganske kjedelig å gå langs.

Så faren til Øystein, han hadde nok ikke trodd at noen skulle dukke opp på døra dems, den dagen.

For det var om høsten, tror jeg, så folk var vanligvis ikke nede ved stranda.

Så det var nok et hemmelig stevnemøte, som faren til Øystein, fra Tetra-pak og Lørenskog, hadde, med han negergutten, i huset nedafor 'Teskjekjærringa' der da, eller Solveig som hun egentlig het.

Så kanskje problemene jeg har med 'mafian' osv., at det kan være fordi jeg overraska faren Øystein mens han hadde et hemmelig stevnemøte med en ung afrikansk gutt, i huset til slekta til kusina til faren min, på grensa mellom Sand og Bergeråsen der?

Det er nok ikke helt umulig at det er sånn det henger sammen.

Solveig, hu jagde alle folk vekk, fra den veien som gikk ned til det huset, så det var sjeldent folk der.

Så om Solveig, (Teskjekjærringa), kan ha vært noe slave for illuminati, med jobb å holde området fritt for uønskede personer som kunne forstyrre hemmelige stevnemøter med unge negergutter?

Hva vet jeg.

Noe var det nok ihvertfall.

Og Solveig var venninna til Haldis, dama til faren min.

Og Haldis var sjefen i det venninneforholdet.

Så Haldis var nok også med i det Illuminati-greiene der.

Det vil jeg nok tro, hvis jeg skulle gjette ihvertfall.

Så sånn var nok det.

Det er nok ikke umulig ihvertfall.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).